Ugrás a fő tartalomra

Ez történt Februárban

 Gondolkodtam azon, hogy szétszedjem-e a beszerzős és az ez történt posztot februárban, mert, hogy többet szereztem be, mint januárban. De még mindig nem érte el azt a mennyiséget (remélhetőleg nem is fogja mostanában), ami miatt megérdemelne egy külön posztot a könyv beszerzés.
 Nos akkor mivel is gazdagodtam februárban? Összesen 5 könyv került hozzám, ebből 4 jelenleg is a magánkönyvtáram részét képezi. On Sai: Apa, randizhatok egy lovaggal? –t Gabyetól kaptam névnapomra, már régóta tervezem, hogy folytatom a szerzőtől való olvasást. Meg is van a többi könyve, csak valahogy nem vettem még magam rá, vagy idő nem volt, vagy minden a könyvek elé került. De majd idén!! John Izzo: Öt titok amit fel kell ismerj, mielőtt meghalsz című könyvet kaptam a tesómtól, és a sógornőmtől névnapomra, meg egy vezeték nélküli hangfalat. Ami ugyan a gépemmel nem kompatibilis viszont tökéletes lett a „munkahelyen hallgassunk zenét” dologhoz, úgyhogy igazándiból másként funkcionál, mint ami miatt a listámra került. A könyv nagyon érdekel amúgy, tervben van, csak február rövid hónap (még ha szökőév is van), és valahogy nem sikerült az olvasásaimmal sem úgy haladni, ahogy én azt szerettem volna. Sara Raasch: Hó, mint hamu a Mini-Könyvklub miatt idei első vásárlásom. Nos, remélhetőleg, ha veszek idén könyvet az jobb lesz, mint ez. A 72. oldalon feladtam az egészet. A rossz fogalmazás, a rossz történet, a rossz szemszög stb. miatt. Pedig nagyon vártam a könyvet és nagyon nagy reményeim voltak vele szemben. Lehet, ha nincs ekkora elvárás, akkor többre mentem volna vele. Ma már nem a magánkönyvtáram része, odaajándékoztam a könyvtárnak, hogy legalább ők ne költsenek erre a pocsék könyvre. Olvasója biztos lesz, mert elég magas százalékot üt meg a molyon, és elég nagy hírverése van, volt. Martin Faulks – Philippa Faulks: A zen diéta forradalma , ha már a Hó mint hamu (vagy Hó, mint hamu?:D), miatt Alexandrás rendelés volt, és névnapos hónapom, hát körbenéztem, mik akciósok, így jött velem ez a kívánságlistás könyv 900 Ft-t adtam érte. Úgyhogy eldöntöttem, hogy ezt valójában a nagymamámtól kaptam névnapomra (általában egy ezrest és egy csokit kapok, tehát az ezresből vettem. :D). Yu Dan: Konfuciusz szívből, ezt a könyvet már olvastam régebben, és nagyon szerettem, jó emlékeim vannak róla. Ő a könyvtári selejtezésből költözött át hozzám. A hónapban, tehát
3.680 Forintot költöttem körülbelül könyvekre, ebből több mint kétezer forint pénzkidobás volt. így jártam L

 Olvasás terén viszont haladtam, bár nem, úgy ahogy terveztem. Terveim közt volt, hogy a Taktust kiolvasom, de ez egyelőre nem sikerült (02.26), még hó végéig beleférhet, de lehet nem fog.

2016. február 7., 20:30 →2016. február 8., 19:21
72
>
2016. január 8., 09:36 →2016. február 10., 19:02
428
>
2016. február 10., 20:05 →2016. február 10., 20:24
32
>
2016. február 10., 20:41 →2016. február 10., 21:09
48
>
2016. február 10., 21:20 →2016. február 10., 22:29
64
>
2016. február 11., 17:11 →2016. február 14., 21:16
134
>
2016. február 16., 14:32 →2016. február 21., 20:53
228
>
2016. február 22., 09:45 →2016. február 23., 20:03
72
>
2016. február 26., 19:21 →
13
>
2016. január 30., 10:38 →
202

Mint látható azért haladtam, a mesekönyvekkel főleg. Bár most azokat is kicsit pihentetem, mert van az amikor az ember besokall és már a jó mesekönyv sem lesz annyira jó számára. A Zen iránytűjét viszont befejeztem, és tetszett is. Végre eljutott hozzám A munkahelyi elismerés 5 nyelve című könyv is, ami rosszabb, mint amire gondoltam, ennek ellenére azért vannak benne jó dolgok. A Hó mint hamu fel lett adva, a Taktussal még elvagyok. Nem mondom, hogy szenvedek, mert annyira nem rossz, csak éppen a „dugós” részek vannak és várom, hogy történjen valami szexen kívül is… mert oké, szeretem én ezt, de ennyire nem :D

Filmek és sorozatok:

Hotel Transylvania 2. – Ahol még mindig szörnyen jó (2015)
Sétáló agyhalottak (2015)
Pán (2015)
Deadpool (2016)
A fekete ötven árnyalata (2016)
Mentőexpedíció (2015)


A hónapban kétszer voltam moziban. Az egyiken velem együtt a mozi össz. Nézőinek száma körülbelül…. 12 vagy 13 volt. Igen, igen a Fekete ötven árnyalata nem vonzott annyira sok embert. Amit így a film megnézése után maximálisan megértek. Meg lehet nézni a filmet, tehát nem annyira szar, hogy felálljon az ember a nézése közben és otthagyja, de nem is az, amit utána újra meg akarna nézni. A másik mozi élményem a Deadpool volt, teltházas mozi előadáson.
A Deadpoolnak és annak nézésének története volt. Miután ugyanis kiválasztottuk mikor megyünk filmet nézni, elkezdtem embereket verbuválni, hogy na menjünk. Eredetileg a Peti, az Anita és én mentem volna. Aztán hívtam Anitigert, Gabye-t, Szimirzát, Szil78-at, white_rhapsody-t. Siccet is hívtam, de ő elutasította, hogy ezt akkor sem nézi meg, ha kifizetem a jegyet :P. Nos aztán azon a héten amikor játszották. Gabye jelezte, hogy Bp-n ragadt, úgyhogy most sztorno, Szimírza jelezte, hogy nagyon farsang és nagyon vendégség van, úgyhogy nem tud jönni, Anitiger szintén kiesett, de ő legalább az előtte lévő társasozáskor ott volt, meg hát jött volna, de családi dolgai voltak. Társasozás közben írt Szil78, hogy nem tud jönni, de jó mozizást….aztán írt a Peti is, hogy nem érzi magát teljesen százszázalékosnak, úgyhogy akkor ő sem….white_rhapsody +1 embere szintén lemondta a mozizást. Úgyhogy igazándiból maradtunk hárman. Mellékesen remek volt így is, csak valahol vicces volt, hogy mindenféle szervezés oda lett, mert mindenki lemondta a filmnézést :D. Nos a film remek volt, kedvem lenne újra nézni, de megvárom, hogy nyáron majd a csajokkal itt kinn tv-n nézzük újra. De mindenképpen újranézős, és nem bántam azt sem, hogy Moziban néztem meg. Úgysem láttam még Dunaújváros kicsiny moziját teltházasan :D
 A hónapban néztem itthon is filmeket, a családdal megnéztük a Mentőexpedíciót, másodszorra már nem éreztem annyira jónak, anyumék elsőre sem. A könyv maximálisan jobb, ebben egyeztünk meg. A Pán-t egyedül néztem, nézhető! Egyezünk ki ebben, hogy nézhető, de nem jó. A Sétáló agyhalottak, meg elsőre is sz*r volt :D A Hotel Transylvania meg annyira nem jött be, mint az első L

És akkor jöjjön a magánéletemben történő események, változások, történések.
Volt nekem egy névnapom! Meg volt névnapja a tesómnak, és születésnapja a sógornőmnek. Úgyhogy ez egy ilyen ünneplős hónap volt. Márciusban szintén ünneplünk, akkor majd anyukám születésnapja lesz.
 Névnapomra kaptam könyveket, vezeték nélküli hangfalat, wellness előleget, virágot, ruhákat. Tehát fel lettem szerelkezve minden jóval. Jelentem a virág még mindig él! Féltem, hogy kipurcan szegényke, de elég jól bírja! Átrendeztem a szobámat (kétszer). Molyon felraktam egy csomó könyvet eladónak. Tényleg elkezdtem szanálni most a könyveket, remélhetőleg haladok majd vele folyamatosan. Van amit sikerült eladnom, van amire még várok vevőket.
 Ház pásztorkodtam a héten. Szüleim wellnesseltek, pihentek én meg vigyáztam a házra, amikor éppen itthon voltam, és nem dolgoztam. Megjegyzendő elég fárasztó tud lenni ez a munka után még kimenés, aztán reggel már kimenni, hogy a kutyus kapjon enni, mindezt így kora reggel. Szerencsésebb ilyenkor, ha az ember délutános. No mindegy!
 Túlvagyunk a munkahelyen, egy csoportértekezleten, egy kérdőíven (?), és túlvagyok az amolyan személyes elbeszélgetésen is. Ami munkaköröket érintett, célfeladatokat meg ilyesmiket. A célfeladat idén állományellenőrzés. Amúgy a feladat maga tetszett, de mégis nemet mondtam rá. A plusz időben végzés sajnos számomra nem megoldható. A 9.30-as kezdéshez nekem háromnegyed nyolckor el kellene körülbelül mennem itthonról, és nos, az kb. annyit jelent, hogy reggel 8-tól este 8-ig távol vagyok, ami ismerjük be, hogy sok. Még ha csak minden harmadik hét is lenne ilyen hosszú. De tavalyról okulva nagyon fárasztó ez, és nem is maga a munka miatt. Tudom, hogy ha vállaltam volna, akkor a rendes munkámat sem tudtam volna teljes odaadással csinálni, mert emlékszem még tavalyra, amikor hulla fáradtan mentem belső munkára, és egy fél óra elment arra, hogy néztem ki a fejemből. Annak meg nem sok értelme van. De segíteni fogok mindenben persze, amiben erőm, időm engedi. De itthon is van elég sok dolgom, amivel haladnom kellene. Végül másik városi munkatársam kapta helyettem a feladatot, örült neki, mert hát azért a plusz pénz mindenkinek kell.
 Hétfőn (02-29) kockás ingbe megyek dolgozni! Végül találtunk kockás inget. Azaz igazság, hogy engem a politika, sztrájk és hasonló dolgok totálisan hidegen hagynak, de ha már ezt kérik a munkahelyemen, hogy legyek kockás ingbe megteszem.
 Azt hiszem ennyi történt februárban, még persze  a fennmaradó két napban bármi történhet, de szerintem nem nagyon fog :D

Márciusra tervezet:
Valamikor társasozni! Mindenképpen, mert most is jó volt. szeretek társasozni, meg legalább kihasználjuk, hogy van hely ahol játszunk.

Mozi: egyelőre nem láttam semmi izgit a Zootropolis érdekelne, de eddig ahogy látom elég lehetetlen időkben játsszák -.-

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Margareta Magnusson: Végső rendrakás svéd módra

Joggal kérdezhető, hogy az ember 32 évesen, miért olvas olyan könyvet, ami arról szól, hogy miként takarítsd ki magad után, az életedet, hogy aztán a gyerekeidnek, unokáidnak, ne az maradjon meg belőled, hogy mennyi holmid volt, hanem az emlékek.  Hogy miért olvastam? Mert, miért ne? Ugyan nem tervezek meghalni, de ismerjük be, hogy a 21. században sem működik máshogy az élet, tehát hopp meghalhat az ember, akár minden előjel nélkül is. És be kell ismernem, ha valamikor bekövetkezik (mint tudjuk, a halál az egyetlen biztos pont az életünkben), akkor én sem szeretnék teher lenne. Sem a cuccaimmal, sem egyéb dolgaimmal. Plusz érdekelt, hogy erről miként gondolkozik Margareta. Cikket persze olvastam már vele, és az meglehetősen felkeltette az érdeklődésem a téma iránt, de szerettem volna ezt könyv formában is, kicsit bővebben elolvasni.  Ami mindenképpen megfontolandó, a könyv olvasása után, hogy bevezessek én is egy dobozt, hogy "HALÁLOM UTÁN KIDOBANDÓ" felirattal. Olyan do

Lauren Blakely: Kőkemény

G ondoltam, hogy a wellness-re valami könnyed kis könyvet fogok magammal vinni. Ezt a könyvet, már tavaly is néztem, hogy annyira gáz a borító, a fülszöveg és a cím, hogy ezt olvasnom kell. Persze pénzt nem vagyok hajlandó érte adni, de hála az égnek a közelemben kölcsönkérhető volt. Itt is, köszi AniTiger! Kezdjük is a külcsínnel, ha már így azt emeltem ki. Külcsín: 2/5 És meg is mondom mi ez a pontozás. Az 5 nálam az lenne, ha egy ütős és kellemes, a könyvhöz illő borítót kap a könyv, ha van egy szerkesztő, egy akárki, aki átolvassa a könyvet és kijavítja az elütéseket, és a helyesírási hibát, ha egy könyvet jó kézbe venni. Tehát ez lenne az 5 pontos külcsín. Jelen esetben, a borító botrányos, a kiadói marketing botrányos volt, a fülszöveg szintén botrányos. És igen, azért a helyesírást át kellett volna valakinek nézni. 2 pont, mert sokkal több elütést vártam. De körülbelül ennyi a pozitív dolog a könyv kivitelezésében.

Lukács Liza: Az éhes lélek gyógyítása

Hmm, jó is ez a könyv, meg nem is. Gyorsan végig lehet rajta futni, és vannak benne információk, de nekem, azaz érzésem támadt, hogy mond is valamit meg nem is. Anorexia és bulimia mondjuk jóval többet szerepelt benne, mint a túlsúly vagy túlevés például. És kétlem, hogy az emberek nagyobb százalékát sújtaná ez a két betegség, és nem a túlsúly, és túlevés…  Minden esetre érdekes könyv. Érdemes elolvasni, mert egy csomó fontos dolgot megtud az ember. Mint például, hogy az evés az emberek egy hányadában úgy működik, hogy esznek, mert unatkoznak, vagy esznek, mert szomorúak, vagy esznek, mert vidámak. Amúgy én általában a hangulat kompenzáláskor könyvet szoktam venni nem enni. Ennek ellenére nem mondom, hogy nincs mit csiszolni a saját életmódomon, és nincs helye annak, hogy változtassak. Már csak anyagi és egészségügyi lehetséges problémák miatt is.  Ami viszont nekem kicsit abszurd volt, hogy vannak emberek, akik havi x száz ezer forintot költenek kajára (már ez is abszurdum az é